پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7846
-
الف
+

اختصاصی: «پایتخت 5» به آی‌فیلم رسید

فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم از امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، در ادامه پخش فصل‌های اول تا پنجم سریال «پایتخت»، از امشب 29 خرداد «پایتخت 5» روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

ارسطو ماشین شاسی بلند می‌خرد و خانواده را برای خوردن هویج بستنی می‌برد امّا در میانه راه ماشین چپ می‌کند و در آب می‌افتد. خانواده نقی بر سر این اتفاق صدمات شدیدی دیده‌اند و نقی برای این موضوع رابطه اش را با ارسطو قطع می‌کند. او برای عوض شدن روحیه خانواده پس از این حادثه، آنها را به ترکیه می‌برد.

فیلمنامه «پایتخت 5» را محسن تنابنده با همکاری امیرحسین قاسمی و خشایار الوند به نگارش درآورده و مثل سایر فصل‌های این سریال سیروس مقدم آن را کارگردانی کرده است.

تهیه‌کنندگی «پایتخت 5» را الهام غفوری بر عهده داشته و بازیگرانی چون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، بهرام افشاریان و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 5» از امشب هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
رضا کردکانه

پایتخت, به دنبال گنج,بهتاش در حال امتحانات ورود به نظام و جوگیری خاص خودش,,,,بعد از لو رفتن دارو دسته پایتخت به زندان میفتن و اینبار پایتخت در راه فرار از زندان,,, البته این زندان میتونه تو کشور های خارجی هم باشه,,,, بهتاش اوایل مشکل ساز میشه واسه همه بعد با پیشنهاد یه بخش مهم از گنج همکاری میکنه, که باعث بد بخت شدنش میشه

فرنودیان

به نظر من کاش آقا ارسطو ازدواج بکنه و با آقا نقی کم دعوا کنه و کلا بلا ها کمتر بشه

ف . ب

مجموعه پایتخت خیلی جذابه همینطوری ادامش بدین تا پایتخت 10 مرسی از کارگردان و دست اندرکاران مجموعه پایتخت . موفق باشید

کاربر مهمان

فصل پنج پایتخت باحضور بهرام افشاری درخشان تر شد

کاربر مهمان

بهترین سریالی که دیدم بادرخشش بهترین بازیگر ها

محسن

دمتون گرم

ریحانه بروایی

باسلام به ای فیلم‌ های عزیزم من به دو سریال خوب وطنز ومفره شمس العماره وپایتخت ... ری میدهم من در نظر سنجی به تمام سری های پایتخت ری میدهم من از همینجا از بازیگران این دو فیلم و کارگردان این دو سریال تشکر میکنم ومن در نظر سنجی بادزیگران به اقای احمد مهران فر . ری مید هم به نظرم این اقا در بازیگریش بسیار وبسیار خوب بازی میکند با تشکر از ای فیلم های عزیزم♥♥♥با تشکر ♥★★

نگین

خیلی متشکرم از شبکه ی خوبتون لطفا فیلم های پلیسی را توی جدول پخشتون قرار دهید با

مریم غلامی

سلام خیلی ممنونم که فیلم پایتخت ۵را پخش کردید

علی سرور

پایتخت عالیه باور پنجلی